Бухгалтерське обслуговування

Бухгалтерське облсуговуванняУявіть, що на благо вашої компанії трудиться не один бухгалтер, а цілий штат фахівців, що виконують усі ваші доручення, ведуть  бухгалтерію і вирішують питання юридичного характеру. Працюючих безперебійно і своєчасно, що беруть на себе спілкування з державними органами і, найголовніше, мають страховку за будь-які помилки. Без ризику, зайвих витрат і анонімно.

Звучить заманливо?

Довірте бухгалтерське обслуговування своєї компанії нам. Нехай вашою новою рутиною стане творчість!

Як ми працюємо?

Чесно, швидко, прозоро і безпечно. У віддаленому режимі документація відправляється по електронній пошті або кур'єром. Якщо необхідно замінити вашого штатного співробітника, фахівець нашої компанії може працювати прямо в вашому офісі. При наявності робочого місця він буде виконувати до 50 господарських операцій в місяць.

Яка ціна бухгалтерського обслуговування?

Для кожного підприємства вартість оплати індивідуальна. Ми відштовхуємося від кількості вироблених в попередньому місяці господарських операцій, тобто ви заплатите тільки за обсяг виконаної роботи. Оплата наших послуг здійснюється щомісяця до 30 числа на безготівковий рахунок.


А чи знаєте ви, що грамотний аутсорсинг
дозволяє скоротити витрати фірми більш ніж на 40%?


Бухгалтерське облсуговування

Що ми вміємо?

В рамках укладеного договору ми:

  • Ведемо і супроводжуємо бухоблік в 1С.
  • Беремо на себе комплексне бухгалтерське супровід.
  • Аналізуємо фінансовий стан компанії.
  • Оптимізуємо документообіг і податки, прогнозуємо оподаткування.
  • Складаємо і реєструємо податкові накладні.
  • перевіряти ще раз первинну документацію, обробляємо, сортуємо, систематизуємо і зберігаємо в базі.
  • Проводимо операції із закриття звітного періоду.
  • Проходимо необхідні перевірки за ведений період.
  • Контролюємо розрахунок і нарахування зарплат, лікарняних і відпускних.
  • Взаємодіємо з контролюючими органами.
  • І багато, багато іншого.

Крім того, в компанії «РБО» Вас завжди проконсультують і дадуть відповідь на будь-які бухгалтерські питання.

Чому ми?

Ваші сумніви цілком зрозумілі, адже компаній, що пропонують бухгалтерське обслуговування в Києві, непристойно багато. Що ж відрізняє нас від інших? Ми любимо свою роботу, а любов, як відомо, творить чудеса. Людина, віддана справі — це той, хто не зупиняється на досягнутому, постійно розвивається і вчиться, і щиро радіє кінцевим результатам. Довірте свій бізнес тим, хто дійсно зацікавлений в його зростанні і процвітанні і залиште собі час для реалізації нових ідей!

Схема роботи

1. Для початку ми з Вами заключаємо Договір про бухгалтерське обслуговування.
2.  Ви надаєте нам всі необхідні документи узгоджені графіком документообігу.
3.  Ми їх обробляємо.
4.  Формуємо і здаємо звіти контролюючим органам.
5.  Складаємо Платіжний календар з податків і зарплати, і стежимо за вчинення виплат.
6.  Ви отримуєте Акт виконаних робіт.

Ціни на послуги

 

Послуга ФОП
2 гр.
ФОП
3 гр.

Юр.особи
ЄП

ФОП і 
Юр.особи

ЗСО

Абонентське бухгалтерське обслуговування "Економ"

(до 10 операцій/місяць; оборот до 50 000 грн/міс.; неплатник НДС)

У вартість пакета входить:

400грн.

600грн.

790грн.

1000грн.

  • формування та здача звітності за єдиним податком (квартал; рік)
+ +

+

+
  • формування та здача звітності з ЄСВ (ФОП)  (річна)    
+ +

+

+
  • розрахунок і повідомлення про суму і терміни сплати податків; надання реквізитів для сплати податків
+ +

+

+
  • консультації та підтримка в робочий час по телефону
 + +  +  +
  • розрахунок заробітної плати (до 2 співробітників)
    200 грн. 200 грн.
  • формування та здача звітності з ЄСВ (працівники) (щомісячний)
     +  +
  • формування та здача звітності 1ДФ (квартальний)
     +  +
  • заповнення книги обліку доходів
+

+

   
  • обробка операцій ЗЕД (імпорт, експорт) до 5 операцій
 

200 грн.

   

Абонентське бухгалтерське обслуговування "Стандарт"

(До 20 операцій/місяць; оборот від 50 000 до 200 000 грн/міс .; неплатник ПДВ)

У вартість пакета входить:

790грн.

990грн.

1990грн.

3000грн.

  • платник ПДВ (збільшується вартість пакета) на:
  400 грн. 400 грн. 400 грн
  • формування та здача звітності з ПДВ (квартальний, щомісячний)
  + + +
  • формування та здача звітності з єдиного податку (квартал, рік)
+ + +  
  • формування та здача звітності по ЗСО (загальній системі оподаткування)
      +
  • формування та здача звітності з ЄСВ (ФОП)  (річна)   
+ + + +
  • формування та здача звітності з ЄСВ (працівники) (щомісячний)
+ + + +
  • формування та здача звітності 1ДФ (квартальний)
+ + + +
  • формування та здача звітності ( для статистики) (квартальні, річні)
     + +
  • реєстрація податкових накладних (до 10 шт за місяць)
    + +
  • розрахунок і повідомлення про суму і терміни сплати податків; надання реквізитів для сплати податків
 +  +  + +
  • розрахунок заробітної плати (до 2 співробітників) підготовка відомостей нарахування та виплати ЗП
+ + + +
  • консультації та підтримка  по телефону
 +  +  + +
  • консультація з бухгалтерського та податковогосна обліку (по телефону, skype і т.д.) (1 година)
 +  +  +  +
  •  заповнення книги обліку доходів для 2 і 3 групи неплатників ПДВ
 +  +    
  •  заповнення книги обліку доходів і витрат для 3 групи платників ПДВ (для обліку ПДВ)
   +    
  • обробка операцій ЗЕД (імпорт, експорт) до 5 операцій (збільшує суму пакета) на:
   150грн.  200грн.  
  • обробка операцій ЗЕД (імпорт, експорт) до 10 операцій (збільшує суму пакета) на:
   400грн.  500грн.  
  • обробка 21-50 операцій неплатник ПДВ (збільшується вартість пакета) на:
   450грн.  600грн. 900грн.
  • обробка 21-50 операцій платник ПДВ (збільшується вартість пакета) на:
   850грн.  959грн. 1100грн.
  • доставка документів кур'єром по Києву від клієнта в офіс, з офісу до клієнта (1 раз на місяць)
 + + +  +

 Абонентське бухгалтерське обслуговування "Бізнес"

(До 20 опер/місяць; оборот понад200 000 грн/міс .; неплатник ПДВ)

У вартість пакета входить:

1200грн.  2000грн.  2950грн. 5000грн.
  •  платник ПДВ (збільшується вартість пакета) на:
   400 грн.  400 грн.  400 грн.
  • формування та здача звітності з ПДВ (квартальний, щомісячний)
   + + +
  • формування та здача звітності з єдиного податку (квартал, рік)
 + + +  
  • формування та здача звітності по ЗСО (загальній системі оподаткування)
       +
  •  формування та здача звітності з ЄСВ (ФОП)  (річна)
 + +  +  +
  • формування та здача звітності з ЄСВ (працівники) (щомісячний)
 +  +  +  +
  • формування та здача звітності 1ДФ (квартальний)
 +  +  +  +
  • формування та здача звітності ( для статистики) (квартальні, річні)
     +  +
  • реєстрація податкових накладних (до 20 шт за місяць)
   +  +  +
  • розрахунок і повідомлення про суму і терміни сплати податків; надання реквізитів для сплати податків
 +  +  +  +
  •  сплата податків через касу банку (коштами клієнта)
 +  + +  +
  • сплата податків через клієнт-банк клієнта (з рахунку клієнта, коштами клієнта)
+ + + +
  • ведення та розрахунок амортизації
    + +
  • розрахунок заробітної плати (до 5 співробітників) підготовка відомостей нарахування та виплати  ЗП
+ + + +
  • нарахування заробітної плати за договорами цивільно-правового характеру
+ + + +
  • розрахунок при звільненні або скороченні співробітника
+ + + +
  • складання наказу (форма)
+ + + +
  • заповнення трудової книжки
+ + + +
  • оформлення співробітнику довідки з місця роботи (форма)
+ + + +
  • оформлення та обробка авансових звітів
+ + + +
  • обробка існуючих авансових звітів
+ + + +
  • повідомлення податкової інспекції про прийняття співробітників
+ + + +
  • заповнення книги обліку доходів для 2 і 3 групи неплатників ПДВ
+ +    
  •  заповнення книги обліку доходів і витрат для 3 групи платників ПДВ (для обліку ПДВ)
  +    
  • обробка операцій ЗЕД (імпорт, експорт) до 5 операцій з оформленням первинних документів (збільшує суму пакета) на:
  300 грн. 400 грн.  
  • обробка операцій ЗЕД (імпорт, експорт) до 10 операцій з оформленням первинних документів (збільшує суму пакета) на:
  800 грн. 1000грн.  
  • обробка 21-50 операцій неплатник ПДВ (збільшується вартість пакета) на:
+ 600 грн. 900 грн. 1200грн.
  • обробка 21-50 операцій платник ПДВ (збільшується вартість пакета) на:
  1200грн. 1350грн. 1500грн.
  • обробка понад 50 операцій (не) платник ПДВ (збільшується вартість пакета)
  договор-я договор-я договор-я
  • підготовка документів для зустрічних перевірок (за наявності документів)
+ + + +
  •   усная консультація і підтримка по телефону
+ + + +
  • консультація з бухгалтерського та податкового обліку усно (телефон, skype і т.д.)  (2 години)
+ + + +
  • консультація з бухгалтерського та податкового обліку письмова (email, skype і т.д.)
+ + + +
  • розробка схеми роботи для бухгалтерського і податкового обліку підприємства (типові)
+ +    
  • оформлення платних електронних ключів (покупка ліцензії програми електронної звітності)
+ + + +
  • Підписання договору з податковою інспекцією про електронну звітність (в електронному вигляді)
+ + + +
  • фіксація операцій в або інших облікових програмах (20 док. / міс.)
+ + + +
  • виписка первинної документації (рахунки, накладні, акти) (20 док. / міс.)
+ + + +
  • сортування і систематизація документів клієнта (20 док. / міс.)
+ + + +
  • робота в клієнт-банк клієнта (формування документів) (20 док. / міс.) (через TeamViewer)
+ + + +
  • перевірка наданих кліентом документів
+ + + +
  • коригування і уточнення в звіті попереднього періоду (здача уточнюючої звітності) в залежності від складності
от 100 грн./звіт от 100 грн./звіт от 100 грн./звіт от 100 грн./звіт
  •  доставка документів кур'єром по Києву від клієнта в офіс, з офісу до клієнта (2 рази на місяць)
+ + + +

Клієнт несе відповідальність за достовірність інформації, яку він надає для обробки в бухгалтерію!


* — Нагадуємо, що протягом першого місяця обслуговування Ви в будь-який момент можете відмовитися від послуг і отримати гроші назад. Всю суму, навіть якщо до кінця місяця залишився 1 день.

Якщо серед наданих пакетів не виявилося підходящого для Вас, ми створимо індивідуальний пакет абонентського бухгалтерського обслуговування з урахуванням специфіки діяльності Вашого бізнесу і Ваших побажань.

Чекаємо Вас!  Телефонуйте!

Безкоштовна консультація фахівців компанії «Реновація Бухгалтерського обліку»

Щоб отримати вичерпну відповідь на своє питання від наших фахівців, не забудьте будь ласка спочатку заповнити поля з контактною інформацією