Аутсорсинг кадрового обліку

Аутсорсинг кадрового учетаВас не влаштовує робота відділу кадрів на підприємстві? Відповідальні особи не виконують в повному обсязі поставлені  поточні та нові задачі? Або Ваша організація взагалі не має кадрового працівника, та його функції виконують інші співробітники (найчастіше - некоректно!), відволікаючись від своєї основної роботи? Тоді послуги кадрового аутсорсингу від експертів компанії РБО в галузі трудового законодавства — практичне і вигідне для Вас пропозиція  в усіх відношеннях!

Кадровий облік на аутсорсі — відчутні вигоди

Передача всіх функцій відділу кадрів Вашої організації на аутсорсинг — це укладення договору на повноцінне ведення кадрового адміністрування досвідченими фахівцями нашої компанії..

  • Економія грошей і часу

Як знизити потенційні витрати на пошук і організацію робочих місць власних кадрових працівників? — Укладіть договір з нашою компанією! Ціна послуг на аутсорсинг кадрового діловодства  істотно нижче і виправдовує себе вже з перших днів співпраці з нами.

  • Робота без форс-мажора

Відпустка або відгул кадрового співробітника, лікарняні або декрет, будь-які інші непередбачені обставини - ці питання вже не стосуються Вашого бізнесу. Фахівці на аутсорсісингу по Трудовому праву компанії РБО працюють безвідмовно.

  • Гнучкість ведення бізнесу

Ви вирішили змінити масштаб свого бізнесу. І неважливо  в яку сторону. Тепер Вам немає чого витрачати бюджет підприємства на скорочення або прийом співробітників. Ми лише переглянемо і відкоригуємо вартість послуг кадрового аутсорсингу.

  • Взаємодія з державними органами

Повна відповідальність за виконану роботу — перед фірмою-клієнтом і Інспекцією з праці. Своєчасна звітність перед контролюючими службами. Компетентний захист з нашого боку під час перевірок  податкового інспектора, соціального чи інспектора з праці.

  • Гарантія якості  послуг

Ми точно знаємо і розбираємося в тому, як грамотно вести кадрове діловодство в рамках Трудового законодавства. Звідки у нас досвід і практика? Кадрове адміністрування не однієї, а багатьох компаній протягом довгих років — ось вагомий багаж наших знань.

КАДРОВА РУТИНА — ПРАЦЮЄМО ІЗ ЗАДОВОЛЕННЯМ


Бізнес-процеси на підприємстві — не завжди приємна і легка діяльність. Це не означає, що їх виконання має бути поверхневим і недбалим. Кадрове діловодство — важливий процес, що супроводжує Ваш бізнес від початку і до кінця його існування. Керівник, який вирішив цю задачу на професійному рівні, захистить своє підприємство від порушень Трудового Кодексу. З іншого боку, він заздалегідь відкриє шляхи своєму бізнесу для зростання і процвітання.


Зробимо роботу, яку ви терпіти не можете

  • Оформимо — накази по кадрах, заяви та особисті картки співробітників, переклади,зміни зарплати, зміни штатного розкладу та трудових договорів, лікарняні листи, виплати винагород, довідки з місця роботи.
  • Складемо — посадові інструкції і штатний розклад.
  • Підготуємо — документацію про звільнення працівника, уникаючи конфліктів.
  • Підрахуємо — загальний і страхової трудовий стаж співробітника.
  • Візьмемо на себе ведення  табелів обліку робочого часу, трудових книжок та   журналу обліку їх переміщень, відпусток;
  • У будь-який час проконсультуємо з будь-яких питань Трудового права.

Кадровий аутсорсинг фахівцями РБО — всі переваги очевидні. Ваші вигоди Ви бачите вже з перших днів співпраці з нами. Впевненість у тому, що кадрове діловодство в надійних руках, дозволить Вам зосередитися над іншими стратегічними питаннями, що стосуються розвитку і зміцнення своєї сфери діяльності.

Ціни на послуги

Послуга  Ціна         

Кадровий облік для Фізичних осіб підприємців "ФОП"

(В штаті до 5 працівників)

У вартість пакету входить:

  • Оформлення Правил внутрішнього трудового розпорядку
  • Розробка штатного розкладу підприємства
  • Ведення табеля обліку використання робочого часу
  • Трудові договори з найманими працівниками
  •  Оформлення трудових книжок найманих працівників

250 грн./місяць

Абонентське кадрове обслуговування пакет "Економ"

(До 5 рухів по особовому складу)

У вартість пакету входить: 

  • Оформлення Правил внутрішнього трудового розпорядку
  • Розробка штатного розкладу підприємства
  • Внесення змін в штаний розклад
  • Ведення табеля обліку використання робочого часу
  • Оформлення наказів по особовому складу (прийом, переведення, відпустка, звільнення, заохочення, дисциплінарне стягнення)
  • Оформлення відряджень (наказ, посвідчення про відрядження)
  • Складання графіка відпусток (основних, додаткових, без збереження заробіної плати)
  • Оформлення трудових книжок найманих працівників
  • Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них
  • Ведення особистих справ працівників
  • Ведення військового обліку
  • Оформлення довідок працівникам з місця роботи

700 грн./місяць

Абонентське кадрове обслуговування пакет "Стандарт"

(До 10 рухів по особовому складу)

У вартість пакету входить:

  • Оформлення Правил внутрішнього трудового розпорядку
  • Розробка штатного розкладу підприємства
  • Внесення змін в штаний розклад
  • Розробка положення про захист персональних даних
  • Розробка положення про оплату праці, преміювання та дисциплінарне стягнення
  • Розробка положення про відрядження
  • Трудовий договір (контракт) з працівником
  • Ведення особистих справ працівників
  • Ведення табеля обліку використання робочого часу
  • Оформлення наказів по особовому складу (прийом, переведення, відпустка, звільнення, заохочення, дисциплінарне стягнення)
  • Оформлення відряджень (наказ, посвідчення про відрядження)
  • Складання графіка відпусток (основних, додаткових, без збереження заробіної плати)
  • Оформлення лікарняних листків
  • Оформлення трудових книжок найманих працівників
  • Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них
  • Ведення військового обліку
  • Оформлення довідок працівникам з місця роботи

2 500 грн./місяць

Абонентське кадрове обслуговування пакет "Бізнес"

(До 20 рухів по особовому складу)

У вартість пакету входить:

  • Оформлення Правил внутрішнього трудового розпорядку
  • Розробка штатного розкладу підприємства
  • Внесення змін до штатного розпису
  • Розробка положення про захист персональних даних  
  • Розробка положення про оплату праці, преміювання та дисциплінарне стягнення
  • Розробка положення про відрядження
  • Трудовий договір (контракт) з керівником
  • Трудовий договір (контракт) з працівником
  • Договір підприємства цивільно-правового характеру з фізичною особою
  • Договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність
  • Договір про колективну (бригадну) матеріальну відповідальність
  • Ведення особистих справ працівників
  • Ведення табеля обліку робочого часу
  • Оформлення наказів по особовому складу (прийом, переведення, відпустка, звільнення, заохочення, дисциплінарне стягнення)
  • Оформлення відряджень (наказ, посвідчення про відрядження)
  • Складання графіка відпусток (основних, додаткових і бессодержанія)
  • Оформлення лікарняних листів
  • Оформлення трудових книжок найманих працівників
  • Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них
  • Ведення військового обліку
  • Оформлення довідок працівникам з місця роботи

3 900 грн./місяць

Формування і здача звітів по кадрам:

(Здаються тільки ті звіти, які передбачені для Вашого підприємства)

  • звіт 1-ПВ "Звіт з праці" (щомісячний звіт);
  • звіт 1-ПВ "Звіт з праці" (щоквартальний звіт);
  • звіт 1-ПВ "Звіт з праці" (Щорічний звіт);
  • звіт 3-ПВ "Звіт про використання робочого часу" (піврічний звіт);
  • звіт 3-ПВ «Умови праці» (Щорічний звіт);
  • звіт 6-ПВ "Звіт про кількість працівників, їхній якісний склад та професійне навчання" (Щорічний звіт).
  • Форма № 7-ТНВ (річна) "Звіт про травматизм на виробництві"
  • звіт 3-ПН "Звіт про наявність вакансій"
  • звіт 4-ПН (план) "Звіт про заплановане вивільнення працівників"
  • звіт 4-ПН (факт) при звільненні персоналу;
  • звіт 5-ПН звіт про звільнених;
  • звіт 10-ПІ "Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів" (Щорічний звіт).
  • Повідомлення в податкову про прийнятих співробітників.
  • Звіт в службу зайнятості "Звіт про працевлаштування громадян які мають додаткові гарантії" (щорічний.
300 грн./звіт

Організація і супровід охорони праці на підприємстві:

Ціна залежить від обсягу робіт і терміновості виконання (від 2 до 30 днів)

  • Розробка нормативної документації (положення, правила)..
  • Оформлення розпорядчих документів (накази, положення, інструкції).
  • Оформлення облікової документації з охорони праці на підприємстві (журнали, переліки, графіки, плани, схеми, протоколи).                                                                                  
від 2 000 грн.

 З нами Ваш кадровий облік буде сяючим!   телефонуйте!

Безкоштовна консультація фахівців компанії «Реновація Бухгалтерського обліку»

Щоб отримати вичерпну відповідь на своє питання від наших фахівців, не забудьте будь ласка спочатку заповнити поля з контактною інформацією