Управління договорами


Будь-який договір — результат переговорів і в процесі їх ведення народжуються документи. Бізнес — безперервне укладання та виконання домовленостей. Ефективне управління договорами — позитивний імідж і конкурентні можливості компанії.


Договірна робота супроводжує діяльність підприємства з Упрвление договорамимоменту його створення. Перелік документації величезний — договори і додатки до них, угоди, протоколи, акти, оренда, купівля-продаж ... Список нескінченний.

Процес створення договірного документа проходить через довгу низку етапів: його потрібно підготувати, узгодити, підписати, зареєструвати, проконтролювати повернення договору від контрагента ... Це все час — і чималий. Як тоді побудувати ефективне управління договорами в організації та оцінити результативність його впровадження?

Послуги управлінського консалтингу від компанії «Реновація бухгалтерського обліку» — професійна допомога Вашому підприємству в побудові системи управління договорами. Ми пропонуємо ефективне бізнес-рішення, яке не тільки автоматизує обробку договірних документів — інтеграція впровадженої системи з іншими бізнес-додатками дозволить вести максимально якісні, прозорі і зрозумілі ділові відносини обох сторін — виконавця і замовника.

Вимоги до системи управління договорами

  • Вона повинна підтримувати повністю бізнес-процеси, виконуючи не тільки однотипні завдання у вигляді обробки договірної документації.
  • Крім прискорення бізнес-процесів, вона зобов'язана ретельно документувати договірну діяльність відповідно до законодавства.
  • Дотримання конфіденційності — система повинна надати надійний захист комерційної таємниці компанії при веденні договірної роботи.

Дотримання даних вимог значно спростить роботу з договорами. Тепер всі процеси договірної діяльності компанії — керовані, передбачувані і контрольовані. Що це означає? Етап узгодження документів — тривалий процес, оскільки зачіпає всіх його учасників. Система управління договорами проконтролює успішне проходження цього етапу кожним з них у встановлені терміни, виключивши ризики їх зривів.

Також, всі договірні документи зберігаються в єдиній системі з дотриманням режиму комерційної таємниці — гнучким розмежуванням прав доступу.

ОПТИМІЗАЦІЯ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ

Швидке рішення Ваших бізнес завдань

  • Своєчасне проходження етапів узгодження договорів — їх проектна розробка, узгодження відповідними відділами, затвердження й підписання ЕЦП, з урахуванням повноважень відповідального за даний підпис особи.
  • Формування завіряючого документу на основі електронних цифрових підписів договірної документації.
  • Реєстрація договорів, їх відправка контрагентам з контролем повернення.
  • Формування графіка оплати за договорами та планування виконання договірних зобов’язань.
  • Надійне зберігання договорів з дотриманням конфіденційності в період їх дії, з подальшою передачею в архів після виконання по ним зобов'язань
  • Швидке знаходження потрібного договору за його реквізитами та текстом, створення пакетної документації за окремими договорами зі зручною навігацією.
  • Контроль та аналіз даних по договорах.
  • Підготовка звітів по веденню договірної діяльності на підприємстві.

Досягнутий бізнес-ефект від впровадження автоматизованої системи управління договорами відчутний і для директора компанії, і для всіх її відділів — бухгалтерського, фінансового, юридичного та договірного (включаючи керівників цих підрозділів і персонал, відповідальний за договірну роботу). Кожна інстанція на підприємстві отримує особисті додаткові інструменти, надані централізованою договірною системою, які спрощують процес укладання і ведення домовленостей.

Створення ефективної системи управління договорами на підприємстві — індивідуальні рішення, побудовані на основі досвіду і практичних знань експертів компанії РБО. Головна мета — визначити найкращий її варіант для Вашої організації, регламентувавши всі її бізнес-процеси, а потім — успішно запровадивши технічне рішення.

Ціни на послуги

Послуга  Ціна         
Розробка регламенту узгодження і підписання договорів

2 000 грн.

Організація обліку договорів і контролю за виконанням

от 3 000 грн.

Допомога в автоматизації обліку договорів Договірна

! Вартість послуг визначається індивідуально для кожного клієнта і базується на трудомісткості робіт, яка залежить від: видів діяльності компанії, специфіки компанії, ступеня автоматизації і якості обліку, а також спеціальних завдань замовника.

! Кожне Ваше замовлення індивідуальне і ми адекватно реагуємо на всі побажання з питань ціноутворення та взаєморозрахунківнамагаємося їх задовольнити шляхом пошуку компромісів.

Звертайтеся!

 

Безкоштовна консультація фахівців компанії «Реновація Бухгалтерського обліку»

Щоб отримати вичерпну відповідь на своє питання від наших фахівців, не забудьте будь ласка спочатку заповнити поля з контактною інформацією